tirsdag 29. mai 2012

Og navndebatten raser i heimen...

Prinsesse Egginor tar en liten lur i ly av hånden min...


Prinsesse Egginor med gress under føttene for første gang - 5 uker gammel

Hva de forskjellige individene skal hete diskuteres med ujevne mellomrom. De jålete silkehønene har jeg bestemt at er bare mine og ergo var det jeg som skulle finne navn til alle sammen. Jeg tenkte meg heftig jålete navn, men når store barneøyne ser på deg og sier "ååååååååh den er så søt - jeg vil at den skal hete Egginor" så blir det vanskelig å argumentere imot. Så som et kompromiss så ble hun døpt Prinsesse Egginor. Hun er liten og nett- mindre enn sine jevngamle så denne føler jeg meg veeeeldig sikker på at er en liten hønemor.

2 kommentarer:

  1. hehe, fantastisk, synes navnet var fint jeg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe jada - det har sin sjarm helt klart :o)

      Slett