torsdag 31. mai 2012

"Mammamammamamma - jeg har opplevd livets mirakel!"



Før vi dro avgårde til jobb, skole og barnehage i morges var ungene ute for å åpne for hønene. Jeg hørte høye rop utenfra og lurte på hva i all verden det var som hadde skjedd. Ungene hadde åpnet døren inn til hønene akkurat i det den ene av dem verpet - og det var helt klart en STOR opplevelse; "mammamammamamma vi så egget kom ut av rompa på høna!!! Det var ut av den høna som ikke er Ulzefant!!!" (oppkalt etter en pokemon som visstnok ligner på en høne i følge ekspertisen - men det er hemmelig for Pål at den heter det for han vil visst bare ha hønenavn på hønene sine hihi). Ellers så konstaterer vi med glede at hønene nå nesten bare bruker den nye rugekassen til å verpe i. Jeg er heeeelt sikker på at det er den fin-fine soveromstapeten vår som gjør den ekstra tiltalende *flire*

1 kommentar:

  1. hehe....helt fantastisk! Er så imponert over at dere har høner jeg atte jeg vet ikke hva jeg skal si engang hehe

    SvarSlett